сряда, 26 март 2014 г.

Шоколадов мус с авокадо







           Наскоро попаднах на един сайт, наречен foodpanda, за доставка на храна по домовете и офиса. Направи ми впечатление, че повечето от ресторантите предлагат изобилие от веган храна. Стана ми интересно, защото за нашите заведения  в нашия край това е новост и не се среща. Другото удобство е, че можеш да си поръчаш домашна храна дори и в офиса, а ако те изненадат гости и искаш да се представиш на ниво, избора от салати, основни, десерти, баници, пици е голям, а освен всичко това има и мобилна версия. Та в този ред на мисли и аз днес ще ви представя един лесен, бърз и страхотен десерт, отгоре на това и веган( не че съм веган), но тази тема ми е много интересна.




           1 голямо авокадо
           100 гр. натурален шоколад
           2 с.л какао
           2 с.л мед
           1 с.л кокосово масло


          Обелете авокадото, нарежете го на парчета и го поставете в блендер. Добавете какаото, кокосовото масло и меда. Блендирайте всичко да гладка смес. Разтопете шоколада на водна баня и го оставете леко да се охлади. Добавете към шоколада сместа с авокадо и разбъркайте. Може да добавите различни аромати, аз си избрах портокалова кора.


14 коментара:

  1. И на мен от скоро време ми е интересна веган темата, но до сега нищо още не съм приготвила по въпроса. :(
    Твоето кремче ме впечатли Таня :) бих го опитала!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, радвам се, че ти харесва. Опитай, на нас ни стана любим. Поздрави!

      Изтриване
  2. Прекрасно предложение, авокадото го ям по най-различни начини, сега ме изкушаваш и с този десерт. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пламена, изкуси се и си го приготви. Сигурна съм, че ще ти хареса! Прекрасен ден ти желая!

      Изтриване
  3. Много интригуващо кремче!! И аз си падам по напълно веган гозбички напоследък и правя все по-често. Много ми е забавно, когато половинката се влюби в някой десерт, който е именно такъв, но не е знаел! А интригуващото в твоя мус е, че има авокадо! Ще му направя някой път на моя лакомник, защото той не понася авокадо. Сигурна съм, че дори няма да го усети и ще оближе муса ;)
    Усмивка от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тики, усмихна ме, скица си голяма. Силна прегръдка и ти благодаря!

      Изтриване
  4. Таничка, ще ми се да чуя дали ти е харесал мусът? Гледала съм и аз подобна рецепта и много съм се канела, но все с каненето си оставам... Мислила съм и за варианта с авокадо и банан. Но определено искам да опитам нещо веган, дори сурово. :)
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, много ми хареса, а с банан според мен ще се получи великолепно. Целувки!

      Изтриване
  5. Танче, изглежда много богат и плътен на вкус! И аз се бях нагледала на този вид мус и се радвам, че попадам на твоята рецепта. мислиш ли, че ще е подходящ за крем на торта? Най-топли пожелания за супер седмица! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Люси, наистина има плътен вкус и консистенция и според мен спокойно може да се използва за пълнеж на торти. Усмихнат ден!

      Изтриване
  6. Танче, това кремче е много интересно с тази комбинация от съставки! И явно от снимките вкусно! :)
    Хубав ден и поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Албенче! Прекрасна седмица ти желая!

      Изтриване
  7. Е, това трябва да се опита непременно! Вълшебен мус, а и полезен на всичкото отгоре, бих си хапвала по няколко пъти на ден! Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  8. И аз като теб бих си го хапвала по няколко пъти, ама бързо свършва за съжаление. Целувки и усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване