четвъртък, 20 юни 2013 г.

Една по различна бисквитена торта










                  Наскоро Гери беше публикувала в нейният прекрасен блог една много интересна бисквитена торта, която силно ме заинтригува, като самата тя казва, че идеята е на Аелис, а авторката Снежи. До сега не бях попадала въобще на варен крем с главна съставка кисело мляко. Стана ми много любопитно какво ще се получи и така се стигна до днешната ми публикация. 
              Мога да ви уверя, че тортата наистина става разкошна, а леко изстудена и в добавка със някой сезон плод се превръща в идеален летен десерт. Отгоре на всичко и децата много я харесаха и се наложи да правя повторение. Гери, благодаря ти за споделеното. Следвах всички твои препоръки и аз като теб сложих по малко масло, като не мисля, че с това загубих, напротив.





               Тъй като по подробно може да прочетете за тортата и при трите дами, аз няма да я хваля повече и ще си позволя да копирам рецептата направо.

             2 пакетчета бисквити Петит бьор
             2 кофички кисело мляко

             150 гр. масло
             1 ч.чаша захар
             1 ч.чаша брашно
             1 ванилена захар
             50 гр. смлени орехи

                  Млякото със захарта и брашното се разбъркват и се кипват на котлона докато се сгъсти, бърка се непрекъснато, за да не загори и след това се прибавя ванилията, отмества се от котлона, изчаква се малко да поизстине и се слага мекото масло и се разбива с миксер, да се получи гладък крем. Реди се пласт бисквити,пласт крем и се украсява със смлените орехи.Остава се в хладилника за няколко часа , след което се похапва с удоволствие.




8 коментара:

  1. Еее, Таничка, така ме трогна, наистина! За мен е голяма радост, че си опитала нещо предложено от мен. А щом си го харесала, пък и дечицата - няма какво повече да искам. Наистина ти благодаря от сърце за доверието!
    А тортичката ти се е получила чудесно, страшно апетитно си я измайсторила. И още нещо - аз също обичам да завършвам с натрошени бисквитки отгоре. ;)
    Скоро очаквай още една бисквитена торта - може би по-странна и от тази, но също толкова вкусна. ;)

    Желая ти прекрасен ден с много детски усмивки и настроение!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, не виждам причина поради, която да не ти се доверя. Винаги нещата, които публикуваш са много интересни и поднесени по прекрасен начин. Аз ти благодаря за милите думи. Усмихнат летен ден ти желая!

      Изтриване
  2. Какво по-добро начало за сезона на мечтите с една торта с аромат на безгрижие и детство ! Неустоима е! Честито лято!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, благодаря ти мила, както винаги си много позитивно настроена. Макар и с малко закъснение, честито лято и на теб. Поздрави!

      Изтриване
  3. Изглежда чудесно!И аз съм си я отбелязала да я опитаме.Поздрави и хубав първи летен ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мари, не я пропускай, много е вкусна, поне според нас. Усмихнат ден!

      Изтриване
  4. изглежда наситина невероятно и много вкусно - мерси че споделихте тази рецепта тук с всички нас - поздрави и до скоро и лека вечер на всички тук

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ви, радвам се, че мога да бъда полезна, и че ви се харесва това, което правя. Усмихната неделя!

      Изтриване