понеделник, 4 март 2013 г.

Надиплена баница

 

 

         Днешното ми предложение е за една изключително мекичка и вкусна баница, която не изисква много усилия и време, а също така и продукти. Начина по който се реди е много интересен. Често я приготвям вкъщи и свършва за нула време. Надявам се и на вас да ви хареса.


         1 пакет кори за баница ( тъй като моята тава не беше голяма, ми останаха няколко кори)
      500 гр. сирене
      5 яйца
      300 мл. газирана вода
      олио

              Разстилате корите и вземате една от тях. Наръсвате я с олио и натрошено сирене и я нагъвате на хармоника. Поставяте я в намазнена тава. Взимате втора кора и процедирате по същият начин.




     Когато завършите реда продължавате с втори ред, който редите напречно на първият.



       Когато нареждате корите, не ги претискайте една в друга много. След като сте наредили и вторият ред  поливате баницата със заливката. За нея разбивате яйцата и много внимателно по стената на съда изсипвате газираната вода, за да не се разгазира. Лекичко разбърквате и поливате баницата. Печете в предварително затоплена фурна на 220*С.  След като я изкарате я обръщате върху три купички (обърнати) наредени под формата на триъгълник, така че ръбовете на тавата да допират дъното на купичките. Покривате с кърпа и изчаквате половин час. След това и се насладете.  



4 коментара:

  1. Определено е интересно предложение, не бях виждала подобна подредба на баница.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Е, не съм виждала такава и ще я пробвам задължително! Много ми хареса идеята! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти! Надявам се да я пробваш , но в същото време се и притеснявам дали ще ти хареса и това е не само с тази рецепта. Все си преглеждам публикациите, защото имам чувството, че съм изпуснала нещо. Ще чакам отзиви и дано да са добри. Хубав ден ти желая.

      Изтриване