понеделник, 18 март 2013 г.

Бисквитено изкушение








            
               Такива сладки съм правила много отдавна. Тогава нямаше такова изобилие от сладкарски изделия. Правихме ги с обикновени бисквити, масло и шипков мармалад. Изчаквахме да омекнат и ги изяждахме до последната троха. Сега съм ги направила в малко по-различен вариант.





                2 опаковки бисквити Роден край с какао
           маргарин 
           сладко от ягоди
           100 гр. натурален шоколад
           1-2 с.л олио

             Взимате една бисквита и я намазвате с маргарин. Слепвате я с друга бисквита, която пък мажете със сладко от ягоди и върху нея слагате трета бисквита. От два пакета на мен ми излезнаха 18 тройки. Имайте предвид, че сладкото трябва да е по гъсто, за да не се разтече. Ако нямате такова, може да го желирате с желатин. Вие може да използвате каквото решите сладко и друг вид бисквити. С petit beurre омекват по бързо и стават много вкусни.
             Оставяте ги настрана и през това време разтопявате шоколада на водна баня. Към него добавяте 1-2 л. олио и обливате бисквитите със шоколад. Оставяте ги една нощ да престоят и серврате. Получава се нещо като мини бисквитени тортички.

 
               

2 коментара:

  1. Таничка, колко вкусно звучи и изглежда това...
    Веднага бих предпочела него пред купешките захарни изделия.
    Между другото аз не съм много голяма, но съм имала удоволствието да опитам тази фантазия от бисквити, масло и шипков мармалад. С баща ми си правехме нещо като бисквитено руло по този начин, замразявахме го, режехме после и... хапвахме с наслада.
    Благодаря за спомена... Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Гери, радвам се, че са ти харесали. Усмихнат ден.

    ОтговорИзтриване