четвъртък, 28 февруари 2013 г.

 

 

                Подлучени чушки

     Тези  дни съм на вълна чушки. Ама какво да са прави, като трябва да се оползотворят консервите, че то ще дойде време за правене на нови, пък и вече на пазара се намират пресни чушки. Рецептата за днешното ми предложение знам от баба ми, която много често си ги приготвя.







             1 буркан пекани чушки
         няколко скилидки чесън
         щипка сол
         1/2к.ч зехтин или олио 


          Нареждате чушките в плато и ги наръсвате със счукания чесън. Посолявате със солта. Слагате на котлона мазнината и когато започне да пуши  я изсипвате върху чушките. Може да поръсите отгоре и с пресен магданоз, в случая аз съм щприцовала розички от резядката с чушки.

2 коментара:

  1. Като мартенички са!:) Честита Баба Марта! С пожелания за здраве и много усмивки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Честита Баба Марта! Много здраве на теб и цялото ти семейство!

      Изтриване