вторник, 15 януари 2013 г.



              Сладки със сусамов тахан  и овесени ядки

    

         Рецептата за тези сладки съм срещала в различни блогове, но да си призная честно винаги съм я подминавала, защото никога до сега не бях опитвала сусамов тахан и си представях, че ще има гаден вкус, но тя истината била друга.При пазаруване в супермаркета случайно попаднах на бурканче със сусамов тахан и реших, че е крайно време да разбера за какво иде реч.Сега след като направих сладките и ги пробвах, разбрах, че само мога да съжалявам, че досега не съм опитвала вкуса на тахана.Със сигурност ще го използвам и в други рецепти.

Добавете надпис

200 гр. сусамов тахан
2
00 гр. мед
1 ч.л. канела
200 гр. фини овесени ядки
100 гр. смлени орехови ядки

100гр.стафиди

      В подходящ съд смесете канелата, овесените ядки и орехите.В друг съд смесете тахана и меда.Към тях малко по малко започнете да прибавяте от сухата смес, като разбърквате добре.Оформете топчици, които поставете в тава върху хартия за печене.Печете на 180*С до леко зачервяване на краищата. Съхранявайте ти ги в кутия или друг подходящ съд. Аз моите ги изпуснах и попрепекох малко, но и така свършиха за нула време.По големите мъже в къщи ме поздравиха, а аз естествено сияех.

Няма коментари:

Публикуване на коментар